ZKUŠENOSTI S ODESÍLANÍM SKLÍPKANU PŘES ČESKOU POŠTU

09.02.2011 23:07

 

S odesíláním sklípkanů přes českou poštu mám velmi dobré zkušenosti. Poštovné většinou vychází od 130Kč do 160Kč.

Balík na dobírku dorazí do dvou dnů, ale je možnost si připlatit a poslat to jako obchodní balík, který dorazí do 1 dne.

Ještě se mě nestalo, že by sklípkan cestu nepřežil a to odesílám sklípkany,i když je něco málo pod nulou.

Samozřejmě musím mít krabici vystlanou polystyrenem a krabičky, ve kterých jsou pavouci ještě několikrát obalím toaletním papírem.

Zatím sem odesal kolem 200 zakázek a neměl žádný problém jak s odesáláním, tak s penězma od odběratelů.

 

Nedávno jsem si objednaval sklípkany za 2500kč a nechal poslat českou poštou jako obchodní balík, protože teploty večer se pohybovaly kolem - 2 stupňů. Když dorazil balík a já otevřel krabici, nebyla zateplená, i když jsem o to pána žádal. Vytáhl jsem je a první co jsem uviděl byly malé krabičky, ve kterých byli skoro 5 cm sklípani (což je fakt málo místa, pro tak velkého sklípkana), když jsem je otevřel měli nožky pod tělem a nejevili žádné známky života.

V tu chvíli jsem nevěděl co dělat, tak jsem vyndal krabičky ven, i když jsem si myslel, že je pozdě. 

10:00 Nenapadlo mě nic jiného, než je vzít a rychle je nahřívat pod světlem

10:06 po 6 minutach jsem uviděl, jak sklípkan cuká s jednou nohou

10:15 po dalších 9 minutach mu začali cukat další 3 nohy, myslel jsem, že to jsou jen nějaké nervy

10:30 po 15 minutach sklípkan pozoruhodně a neysvětlitelně začal jevit známky života, začal jsem ho poštuchovat pinzetou, ale pořád se jenom třepal, tak jsem ho postříkal troškou vody. Na to sklípkan začal reagovat a zkoušel si pomale stoupat. Když si stoupl, rozklepal se a zachviličku spadl a to už sem myslel, že je pozdě. Nereagoval ani na šťouchání, ani na vodu, proto jsem pokračoval dál a nahříval sklípkana pod lampou.

12:30 po dvou hodinach sklípkani zcela nepochopitelně stáli na nohach a dělali první kručky, přesto jsem věděl, že vyhráno ještě nemám

Otázkou zůstáválo, jestli budou příjmat potravu, když byli přírovnaním v umělém spánku.

Naštěstí všechno dopadlo dobře, sklípkany se mě podařilo oživit, druhý den sem je zkoušel nakrmit a všechno bylo o.k.

Tímto člankem sem chtěl upozornit na neochotu prodavajících !!! Něco vám slíbí a stejně to nedodrží.

 

 

Rady : Chtějte po prodávajicím, ať vám vyfotí krabicu (i s krabičky v kterých budou sklípakani umístěni ) foto ať vám pošle na Email

           Zjistěte, jestli má nějaké zkušeností s odesílaním sklípkanů

           Neplaťte předem na učet (může se stát, že vám nic nedojde) a peníze už  nikdy neuvidíte

 

          

 

—————

Zpět


Kategorie


Kontakt

Vyroba-terarek

tel. 730688517